vineri, 30 octombrie 2009

Ultimele cuvinte...


O privire pierduta .... Nici nu-mi vine sa cred ca nu mai sunt in banca a treia de pe randul de la geam . Profa nu mai explica lectia la mate, iar colega mea nu isi mai face unghiile cu oja stridenta . Dar unde-s teoriile profului de fizica legate de noi: FETELE?.... De la el am invatat , desigur mult mai bine legiile morale ale femeilor de cat legiile fizicii . Cu siguranta nu neg ca-mi lipsesc crizele de ras (le mai am inca!) pe care le impartaseam impreuna cu colega' , de discutiile noastre aprinse care aproape ca ne dadeau afara de la ora... Nayada imi lipseste cel mai mult, probabil e singurul motiv intemeiat pentru care o sa mai dau buzna prin 'generala'. Aaaa.... desigur urletele doamnei bibleotecare inca imi mai rasuna in minte !Un lucru e cert : EU NU MAI INDOI COLTURILE PAGINILOR NICIODATA (folosesc un semn de carte) .
In prezent parcurg o noua etapa , una de care ma bucur in fiecare clipa....Noi intamplari haioase , alti profi : unii mai diferiti ca ceilalti ! Totusi aici e o mare , mare diferenta :invat sa-mi depasesc orice tenta de superficialitate,invat sa ma intrec cu propria mea originalitate . Doamna directoare, sa stiti ca o sa tin cont de sfatul dumneavoastra si mereu o sa ma simt o invingatoare,indiferent de situatie . Chiar si atunci cand pierd....
Ultimile regrete , ultimile ganduri ,ultimile cuvinte.....Asta a fost :'generala'

2 comentarii:

  1. Scrii foarte frumos. Mi-ar placea sa-ti citesc mai des "gandurile". Sa ne tii la curent cu "stirile din liceu"

    RăspundețiȘtergere
  2. Totul pluteste in jur si nu ai timp de toate ,Orasul te asteapta cu gheata in castani...

    RăspundețiȘtergere